Met trots kijken wij terug op een bijzonder project!
Op 12 mei opende Hare Majesteit Koningin Máxima het nieuwe Zoogdierengebouw van Stichting AAP. Een prachtige en duurzame uitbreiding waarmee kleine exotische zoogdieren ook in de toekomst de zorg en opvang krijgen die zij verdienen. 💚
Als kwaliteitsborger waren wij vanaf de realisatie betrokken bij dit bijzondere project. Na het toetsen van het gerealiseerde bouwwerk hebben wij voor de ingebruikname de verklaring afgegeven, waarmee het gebouw officieel in gebruik kon worden genomen.
Het is mooi om als kwaliteitsborger een bijdrage te mogen leveren aan een project met zoveel maatschappelijke waarde. Dat dit vervolgens wordt geopend door Koningin Máxima maakt het extra bijzonder.
Onze felicitaties aan Stichting Aap en alle betrokken partijen voor het realiseren van dit prachtige resultaat!
Bekijk hier de terugblik van Stichting AAP op de opening:
🔗 https://www.linkedin.com/posts/aap_we-kijken-terug-op-een-heel-bijzonder-moment-activity-7465333721097957376-Yccf
#Kwaliteitsborging #Wkb #StichtingAAP #Bouwkwaliteit #SamenBouwen #Trots










